Ana Sayfa / Genel / UniFi – Bulut Anahtarı Acil Durum Kurtarma Kullanıcı Arayüzü

UniFi – Bulut Anahtarı Acil Durum Kurtarma Kullanıcı Arayüzü

Bulut Anahtarı Kullanıcı Arayüzü

Cloud Key Gen 2 Acil Kurtarma

İkinci nesil Bulut Anahtarları (UCK-G2 ve UCK-G2-PLUS) için Acil Durum Kurtarma Kullanıcı Arayüzüne erişmek için şu adımları izleyin:

  1. Sistemi kapatın.
  2. Sıfırlama düğmesini basılı tutun ve ardından Bulut Anahtarını güç kaynağına bağlayarak açın.
    • Cloudkey G2:
    • CloudKey G2 Artı
  3. Sıfırlama düğmesini yaklaşık 10 saniye veya bir döngü içinde kurtarma LED’i desenini görene kadar (mavi – kirli – beyaz) basılı tutun. Ön paneldeki LCD ekran da “KURTARMA MODU” yazacaktır.
  4. Kurtarma modu düzeninde LED yanıp söndüğünde, tarayıcınızı açın ve cihazın ekranında görünen Bulut Anahtarı için IP adresini yazın. IP adresi DHCP sunucunuzdan gelir, DHCP’ye erişemezseniz yedek IP çalışır: 192.168.1.30. Ancak, Bulut Anahtarınızın DHCP sunucusu tarafından atanan bir IP adresi varsa, yedek IP’nin çalışmayacağını unutmayın.
  5. Kurtarma Modu ekranına götürülmelisiniz. Buradan sıfırlayabilir, yeniden başlatabilir, kapatabilir, dosya sistemlerini kontrol edebilir ve güncellenmiş bir üretici yazılımı bin dosyasını karşıya yükleyebilirsiniz.
    Not : “Dosya Sistemlerini Kontrol Et”, tüm bölümlerde bir fsck çalıştıracak ve sorunu çözecektir. Ancak; Arızalı bir sürücüden kaynaklanıyorsa tekrar olabilir, bu nedenle Bulut Anahtarını geri yüklerseniz hemen bir yapılandırma yedeği indirin ve tekrar başarısız olursa sürücüyü değiştirmeyi düşünün.resim__5_.png
  6. Bellenimi güncellemek için İndirilenler sayfasına gidin, soldaki menüden doğru Cloud Key modelini bulun ve ardından indirme düğmesine tıklayın, bilgileri okuyun ve kabul edin ve ardından bellenim dosyasını Kurtarma Modunda yüklemek için bilgisayarınıza indirin kullanıcı arayüzü Yüklendikten sonra, bellenim yükseltmesini tamamlamak için Bulut Anahtarını yeniden başlatmanız gerekecektir.
  7. Yükseltme sırasında LED beyaz renkte yanıp sönecek ve tamamlandığında sabit bir beyaza dönecektir.

Bulut Anahtarı 1. Nesil Acil Durum Kurtarma

Birinci nesil Bulut Anahtarları için, Acil Durum Kurtarma Kullanıcı Arayüzüne erişmek için şu adımları izleyin:

  1. Sistemi kapatın.
  2. Sıfırlama düğmesini basılı tutun ve ardından Bulut Anahtarını güç kaynağına bağlayarak açın.reset_copy.png
  3. Sıfırlama düğmesini yaklaşık 10 saniye veya bir döngü içinde kurtarma LED’i desenini görene kadar (mavi – kirli – beyaz) basılı tutun.
  4. Kurtarma modu düzeninde LED yanıp söndüğünde, tarayıcınızı açın ve Bulut Anahtarı için IP adresini yazın. IP adresi DHCP sunucunuzdan gelir, DHCP’ye erişemezseniz yedek IP çalışır: 192.168.1.30. Ancak, Bulut Anahtarınızın DHCP sunucusu tarafından atanan bir IP adresi varsa, yedek IP’nin çalışmayacağını unutmayın. 2. Nesil Bulut Anahtarı kullanıyorsanız, cihaz ekranında IP adresini göreceksiniz.
    Kullanıcı İpucu: Bulut Anahtarınızın IP adresini bilmiyorsanız, IP adresini bulmak için SSH komutunu veya nmaparp -a gibi yazılımları .
  5. Kurtarma Modu ekranına götürülmelisiniz. Buradan sıfırlayabilir, yeniden başlatabilir, kapatabilir ve en önemlisi güncellenmiş bir bellenim bin dosyası yükleyebilirsiniz.
  6. Bellenimi güncellemek için  İndirilenler sayfasına gidin, soldaki menüden doğru Cloud Key modelini bulun ve ardından indirme düğmesine tıklayın, bilgileri okuyun ve kabul edin ve ardından bellenim dosyasını Kurtarma Modunda yüklemek için bilgisayarınıza indirin kullanıcı arayüzü Yüklendikten sonra, bellenim yükseltmesini tamamlamak için Bulut Anahtarını yeniden başlatmanız gerekecektir.
  7. Yüklendikten sonra, bellenim yükseltmesini tamamlamak için Bulut Anahtarını yeniden başlatmanız gerekecektir.
  8. Yükseltme sırasında LED beyaz renkte yanıp sönecek ve tamamlandığında sabit bir beyaza dönecektir.

Hakkında editor

Bu habere de bakabilirisiniz

UniFi – Tuğlalı Erişim Noktaları için TFTP Kurtarma

Unifi TFTP Kurtarma UniFi – Tuğlalı Erişim Noktaları için TFTP Kurtarma Bu makalede açıklanan yöntem, …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir